ورود به معتبر ترین سایت بازی انفجار

ورود به معتبر ترین سایت بازی انفجار با ضریب بالا و بونوس 100 درصد و درگاه مستقیم

سایت انفجار

بیوگرافی آتوسا مدگل، رپر، یوتویبر ایرانی و دوست دختر جیدال

بیوگرافی آتوسا مدگل

آتوسا مدگل یکی از رپرهای ایرانی است که در ضمن همکاری با جیدال، رابطه عاشقانه ای نیز با او دارد و به همین دلیل نیز نام او بر سر زبان ها افتاده است. در مطلب امروز «انفجاروین» به بیوگرافی آتوسا مدگل پرداخته ایم، حتما تا پایان همراه ما باشید.

بیوگرافی آتوسا مدگل

آتوسا مدگل (Madgal) که مدت هاست با این نام هنری در شبکه های اجتماعی و همینطور عرصه خوانندگی فعالیت می کند، اعلام کرده نام مدگل به معنای دختر دیوانه را در یکی از قسمت های سریال طنز «دوستان (Friends)» شنیده و از همان لحظه علاقه عجیبی به این نام مستعار پیدا کرده است. آتوسا که متولد ۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ است، از همان دوران کودکی به موسیقی علاقه وافری داشته است. آتوسا مدگل تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در ایران انجام داده، اما با توجه به محدودیت هایی که زندگی در داخل کشور برای او داشته، تصمیم گرفته به همراه خانواده به خارج مهاجرت کند.

 آتوسا از پیش دانشگاهی ترک تحصیل کرد. او ابتدا برای تحصیل در رشته مدیریت مهندسی به شهر دبی در امارات متحده عربی نقل مکان کرد. مدگل در همین حال در کلاس های آواز سنتی و موسیقی نیز شرکت می کرد، اما از آنجایی که به موسیقی سنتی علاقه ای نداشت،‌ خیلی زود از این دوره نیز دست کشید.مدگل ۲۶ ساله تا به حال ترانه های زیادی را در فضای مجازی منتشر کرده که بسیاری از این ترانه ها بازخورد بسیار خوبی نیز داشته و به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته اند.

بیوگرافی جیدال، دوست پسر مدگال

علی جیدال با نام حقیقی علی قنی نژاد، خواننده جوان موسیقی رپ است که در بین طرفداران موسیقی رپ و هیپ هاپ هواخواهان زیادی دارد. علی جیدال متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۰ است.  جیدال به همراه دوست دخترش مدگال قبلا با گروه موسیقی «پایدار» با هم همکاری داشته اند. جیدال قبلا در پاریس زندگی می کرد. اما او مدتی است که به همراه مدگال در تورنتو، کانادا زندگی می کند. علی جیدال در آهنگ های زیادی با خوانندگان مشهور موسیقی رپ از جمله رضا پیشرو و کوروش وانتونز همکاری داشته است.

اینستاگرام علی جیدال را چگونه می توان مشاهده کرد؟

علی جیدال اینستاگرام فعال می باشد و برای مشاهده کردن پیج اینستاگرام این خواننده مشهور باید در قسمت جستجو اینستاگرام خود نام این خواننده را سرچ کنید تا بتوانید اینستاگرام این فرد مشهور را مشاهده کنید حتی شما می توانید  با سرچ کردن نام این خواننده در قسمت جستجو گوگل خود اینستاگرام این خواننده را مشاهده کنید‌.

آهنگ های محبوب مدگل

آتوسا مدگل پس از اینکه دست از کلاس های آواز و خوانندگی در حیطه موسیقی سنتی کشید، تصمیم گرفت به دنبال علاقه اصلی خود که همان موسیقی هیپ هاپ یا رپ است برود. آتوسا مدگل ترانه های رپ زیادی تا به حال منتشر کرده که در اغلب آثارش نیز با خوانندگان دیگر همکاری کرده است. از این جمله می توان به همکاری مدگل با جیدال، دوست پسرش اشاره کرد.

ترانه «دیگه دیره» از مدگل

یکی از ترانه های بسیار پرطرفدار آتوسا مدگل آهنگ «دیگه دیره» است. مدگل در این این ترانه شنیدنی توانسته به خوبی صدای دلنشین خودش را به رخ طرفداران موسیقی رپ بکشد.

ترانه «زیبای وحشی» از مدگل

یکی دیگر از ترانه های محبوب مدگل «زیبای وحشی» است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. این ترانه احتمالا اولین ترانه مدگل نیز به حساب می آید. موفقیت این ترانه آتوسا باعث شد تا او به صورت جدی تری در حوزه موسیقی رپ فعالیت کند.

ترانه «بنفش» از مدگل

دیگر ترانه محبوب و پرطرفدار مدگل «بنفشن است که شاید پرطرفدارترین ترانه این خواننده جوان نیز باشد. گفته می شود آهنگ بنفش پردانلودترین آهنگ مدگل نیز به حساب می آید. مدگل این ترانه را با جیدال خوانده است. مدگل در یکی از استوری های اینستاگرام خود گفته بد که با این آهنگ به شدت همذات پنداری می کند. همچنین گفتی است آهنگ بنفش از مدگل در زمان انتشار توانست رکورد دانلود روز را بشکند.

اینستاگرام مدگل

مدگل با نام کاربری madgalmusic در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کند. او در این پلتفرم فعالیت نسبتا مستمری دارد. آتوسا بیش از ۴۸۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او در کنار عکس ها و کلیپ هایی از زندگی عادی و روزمره خود و دوست پسرش جیدال، گاهی قسمت هایی از ترانه هایش را نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نیز منتشر می کند.

رابطه مدگال و دوست پسرش جیدال

مدگل و جیدال بیش از ۷ سال است که بایکدیگر رابطه دارند. در واقع حتی گفتی است که علاقه مدگل به موسیقی رپ به زمان آشنایی با جیدال مربوط می شود. مدگل و جیدال هم اکنون به همراه هم در شهر تورنتو زندگی می کنند. مدگال در یکی از استوری هایش گفته بود که قصد دارد با جیدال ازدواج کند. جیدال هم این موضوع را تأیید کرده و احتمالا در آینده ای نزدیک باید شاهد ازدواج این زوج رپر باشیم.

مدگال یوتیوب

مدگال از جمله خوانندگان و سلبریتی های بی شماری است که علاوه بر شبکه های اجتماعی پرطرفدار در یوتیوب نیز فعالیت گسترده ای دارد. آتوسا مدگال در اینستاگرام معمولا از فالوئرهایش می خواهد که کانال یوتیوب او را دنبال کنند. مدگل همچون بسیاری از ویدئوبلاگرها گفته است که قصد دارد در آینده فعالیت خود را در یوتیوب افزایش دهد تا از این طریق درآمدزایی داشته باشد. کانال یوتیوب مدگل در حال حاضر ۱۴۵ هزار دنبال کننده دارد. مدگال در کانال یوتیوب خود بیشتر ویدئوهایی در ارتباط با موضوعات ژانر وحشت، جنایی و همینطور عجایب و مسائل اسرارآمیز منتشر می کند.

دانلود آهنگ بنفش از مدگال

برای دانلود آهنگ های مدگل و جیدال می توانید به سایت های معتبر پخش موزیک بروید. یکی از این سایت ها، سایت «رادیو جوان» است. رادیو جوان با خوانندگان زیادی همکاری می کند، به همین جهت بسیاری از آهنگ ها برای اولین بار از رادیو جوان پخش می شوند. اکثر ترانه ها و موزیک ویدئوهای مدگال و جیدال در رادیو جوان موجود است، می توانید از طریق این وب سایت آهنگ های آتوسا مدگل را دانلود کنید یا اینکه به صورت آنلاین گوش دهید.

حاشیه های مدگال

مدگل در این سال ها تمام تلاش خود را کرده تا برخلاف بسیاری از خوانندگان و سلبریتی های ایرانی وارد حاشیه نشود. با این حال، ظاهرا حاشیه جزئی جدانشدنی از زندگی سلبریتی ها است!  یکی از بحث های داغ کاربران در فضای مجازی ماجرای بحث مدگل و جیدال با امیر تتلو، خواننده پرحاشیه ایرانی بود. قضیه به این برمی گردد که جیدال، دوست پسر مدگل در یکی از استوری های اینستاگرام خود به موزیک ویدئوهای جدید امیر تتلو نقدهایی وارد دانست و عنوان کرد که کارهای او «بسیار سبک» هستند. همین موضوع باعث شد تا تتلو با استفاده از الفاظی رکیک نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. مدگل هم وارد ماجرا شد و در یکی از استوری های خود از دوست پسرش دفاع کرد. بحث های جالب این سه نفر برای مدت کوتاهی از حاشیه های داغ کاربران شبکه های اجتماعی بود.

محل زندگی مدگل و جیدال

مدگال و جیدال هر دو در حال حاضر در کشور کانادا زندگی می کنند. این زوج هنری جوان شهر تورنتو را برای اقامت انتخاب کرده اند. به گفته مدگل او همیشه کشور زادگاهش ایران را دوست داشته می خواست به هر ترتیب ممکن در ایران فعالیت داشته باشد. اما از آنجایی که فعالیت در حوزه خوانندگی برای زنان ایرانی امکان پذیر نیست، مدگل نیز همچون بسیاری از دختران و زنان ایرانی تصمیم گرفت در کشور دیگری رؤیای خود را دنبال کند.

همکاری مدگال با گروه پایدار

رابطه مدگال و جیدال با گروه پایدار باعث دوستی آنها شد. مدگل حتی به دلیل همکاری را همین گروه مدتی از نام مدگل پایدار به عنوان نام هنری خود استفاده می کرد. مدگل در یکی از استوری های خود اعلام کرده که همکاری او با گروه پایدار یکی از بهترین تجربه های زندگی او بوده و همچنان نیز از نتایج این همکاری استفاده می برد.

درآمد آتوسا مدگل از یوتیوب

مدگل در حال حاضر درآمد چندانی از طریق یوتیوب ندارد. با این حال، با یک حساب سرانگشتی و همینطور استفاده از برخی ابزارهای اینترنتی می توان درآمد او از یوتیوب را ماهانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار برآورد کرد. این خواننده خوش صدا در نظر دارد در آینده فعالیت خود را در یوتیوب افزایش دهد. مدگال اخیرا تمام موزیک ویدئوهای خود را در یوتیوب منتشر کرده تا بتواند از این طریق مخاطبانی جهانی پیدا کند. همچنین گفتنی است که مدگل در استوری ها و پست های اینستاگرامی خود اغلب از مخاطبانش می خواهد کانال یوتیوب او را دنبال کند. کانال یوتیوب مدگال هم اکنون ۱۴۵ دنبال کننده دارد.

موزیک ویدئوهای مدگل

مدگال سعی می کند تا در هر موزیک ویدیویی انتشار می دهد تنوع تازه ای را به کار ببرد. او در موزیک ویدئوهای به شدت متنوع خود اکثر از سبک مینیمال بهره می برد. این خواننده در این موزیک ویدئوهای خود علاوه بر اینکه فضای متفاوتی را انتخاب می کند، در پوشش خود تنوع بسیار بالایی به کار می برد. به همین دلیل طرفداران مدگل همیشه با انتشار موزیک ویدئوهای او منتظر ابتکارهای تازه او هستند.

آتوسا مدگال در زندگی رومزه هم از جمله افراد خوش پوش به حساب می آید و پوش او با رنگ های شاد از جمله خصوصیات عکس های اینستاگرامی او به حساب می آید. هرچند مدگال از جمله کسانی که علاقه زیادی به آرایش به سبک گاتیک دارد و می توان عناصری از این سبک را در لباس های تیره و همینطور نحوه آرایش صورت و موهای آتوسا مدگال دید. با این حال، مدگال در اغلب اوقات تنوع زیادی در پوشش خود دارد.

نظر خانواده آتوسا درباره رابطه او با جیدال

خانواده مدگال در ابتدا با فعالیت دخترشان در زمینه موسیقی کاملا مخالف بودند. مدگال در یکی از استوری هایش گفته که آنقدر خانواده اش با موسیقی و همینطور رابطه با جیدال مخالف بودند که او چند باری از خانه فراری شده است. قابل پیش بینی است که مدگال مدت هاست به دور از خانواده و به همراه دوست پسرش جیدال در کانادا زندگی می کند.

سوالات متداول درباره آتوسا مدگل

۱-تاریخ تولد مدگل چیست و چند سال دارد؟

آتوسا مدگل متولد روز ۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ است و ۲۶ سال سن دارد.

۲-مدگل در ترانه ها و موزیک ویدئوهایش با چه کسی همکاری می کند؟

مدگل تقریبا در تمام آهنگ ها و موزیک ویدئوهایش با جیدال، دوست پسرش همکاری می کند. در تمامی آهنگ هایش با جیدال، دوست پسرش می خواند.

۳-محبوب ترین قطعه مدگل کدام است؟

مدگل ترانه های محبوب زیادی دارد، اما از این بین «زیبای وحشی» و همینطور «بنفش» از محبوب ترین و پردانلودترین ترانه های مدگال به حساب می آیند.

۴- مدگال هم اکنون در کدام کشور زندگی می کند؟

مدگال به همراه دوست پسرش جیدال در شهر تورنتو، کانادا زندگی می کند.

۵- محل زندگی سابق مدگل کدام کشور بود؟

مدگل پیش از این به همراه خانواده در پاریس زندگی می کرد.

۶- دوست پسر مدگل کیست؟

جیدال، خواننده موسیقی رپ دوست پسر مدگال است که به همراه او ترانه ها و موزیک ویدئوهای زیادی نیز ساخته و منتشر کرده است.

۷- موزیک ویدئوها و ترانه های مدگال را از کجا دانلود کنیم؟

می توانید از طریق وب سایت رادیو جوان ترانه ها و موزیک ویدئوهای جدید مدگال و جیدال را دانلود کنید یا به صورت آنلاین به آنها گوش دهید.

۸-جیدال، دوست پسر آتوسا مدگال متولد چه سالی است؟

جیدال، دوست پسر آتوسا مدگال متولد سال ۱۳۷۰ است و ۳۰ سال سن دارد.

۹- جیدال چه کسی است؟

علی جیدال، یکی از خوانندگان مشهور در حوزه موسیقی رپ است که به عقیده بسیاری آینده خوبی در این حوزه دارد.  

۱۰- دوست دختر علی جیدال چه کسی است؟

آتوسا مدگال دیگر خواننده موسیقی رپر دوست دختر علی جیدال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *